Recension: Scrub

 
Bodyscrub från Yves Rocher - Helt fantatiskt bra! Älskar doften och den har stora korn vilket är bättre än för små. Är det en scrub/peeling så ska de vara det, inte snåla med korn. Doften är aprikos och efter så doftar hela badrummet så. 69 kronor kostar den nu på hemsidan men har kostat 89 kronor, vet inte varför priset är nedsatt eller hur länge. Jag fick denna med i beställning när jag beställde min detox så se om du behöver kanske något annat eller kan välja en gratisprodukt du med. Vet inte heller varför man fick det men väldigt roligt. Älskar att testa nya saker och denna kommer jag köpa igen eller i present till någon om man ska köpa något litet om man går bort eller så. Perfekt liten gåva eller alla hjärtans dag kanske till mamma? mormor? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0