Nyduschad

 
Det blev 1 timme på gymmet, 20 min crosstrainer, 20 min löpband och 20 min cykel :) som jag trodde så var det inte så farligt med folk vilket är så mycket skönare. Är hemma nu och sitter nyduschad i sängen och fixar lite med bilder, tittar på tv och dricker min shake. Dock nog inget jag kommer köpa igen, tycker bars är godare/mer mättande. Men det är nog inget fel mellanmål. Det står att om man dricker 5 om dagen får man i sig dagsbehovet av all näring, vitaminer, protein etc. och endast 750 kcal. Hade dock inte klarat det, så extremt behöver det inte bli :) Dyra är dem också! Så detta var bra för att testa, köpte bara en. Om två timmar kommer mormor och morfar så ska vila lite nu, var uppe kvart över 8 imorse när Hampus ringde och sa att någon skulle komma och titta på spisen om 5 min, snacka om att flyga upp ur sängen och vakna upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0