Kvällshimmlen

Väldigt vacker himmel igår eftermiddag!
 

Är hemma från skolan nu och har ätit lite lunch och påbörjat chili con carnen till middagen för mig och Hampus :) Älskar chili con carne, kan nog säga att de är en av mina favoriträtter. Svepte ner min sista del av detoxen till lunchen och vad jag kan säga än så länge om det är att. 1. Den är faktiskt god, smakar som iste. 2. Jag kissar nog dubbelt så mycket som innan, om dagen. Vilket nog är meningen. Men annars har jag inte märkt något så stort, man blir kanske piggare också :) eller har jag bara sovit lite mer. Åt inte världens bästa lunch (halv baguette med tonfiskröra o sallad) så ska ta en promenad med min vovve nu så jag känner att jag har rört mig lite idag i alla fall haha :) kram på er!

Kommentarer
Postat av: Louise

Jättefin bild!

Svar: Tack så mycket! :)
Oliwia Eriksson

2015-02-11 @ 15:31:24
URL: http://louiseamanda.se
Postat av: Ida - foto & häst

gud så vackert! superfin bild :)

Svar: Tack så mycket! :)
Oliwia Eriksson

2015-02-13 @ 11:31:30
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0