In my makeup bag

 
Detta är det mesta som finns med i min sminkväska. Min favorit är helt klart real techniques rouge borste, fantastiskt bra. Använder den till mitt solpuder på bild ett, som jag köpt i Spanien, billigt och hur bra som helst! Mina ögonskuggor har också blivit en favorit, nästan alltid innan använt mig av naturligare färger som grå, beige, brun, svart och så men nu hitta ja en fin liten pallett med några färger som jag bara använt sedan dess :) köpt på secrets.se. Mascara är ett måste och har två nu för att jag verkligen ville testa den gula som jag fick i julklapp, och den är jättebra. Använder den om de är något lite mer speciellt kanske för att den ger en sån jäkla volym och lite mer mascara på fransarna och den andra är perfekt till vardags. Sen är det lite smått och gott som foundation, eyeliner, concealer, ögonbrynspenna och borstar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0