Håret




Klippt topparna och slingar håret idag! Så himla skönt! Var nära på att göra håret mörkt men eftersom jag vill ha det ljust till sommaren och speciellt till bröllopet jag och Hampus ska på så får det blir mörkt till sensommar/hösten istället. Ett framtida projekt helt enkelt, hade varit riktigt roligt! Men jag är så nöjd med mitt hår nu, Lisbeth vet exakt hur de ska vara och jätteduktig! Klippt och fixat håret hos henne sen jag var liten så när hon slutar jobba vet jag inte vad jag gör! Som tur många år till (hoppas jag) tills dess. Hon tyckte också att jag nog hade passat i mörkt så återkommer till henne när tiden är bra för en annan förändring :) Frizzy i Landskrona är detta, hon är fantastisk på slingor! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0