Fem saker som..

Fem saker som gör mig glad:

 

Att umgås med människor jag tycker om.

Att planera resor.

Min lilla vovve.

När jag får bra betyg på saker jag kämpat mycket med. 

Träning med resultat.

 

 

Fem saker som jag tycker mindre om: 

 

När något man sett fram emot blir inställt.

Sjukdomar.

Människor som sviker och inte bryr sig.

Att stressa.

Att inte ha saker som är ganska viktiga planerat och strukturerat. 

 

 

Fem saker jag vill göra innan jag dör:

 

Åka till Maldiverna.

Besökt Oceanien, Afrika & Sydamerika.

Flytta till ett hus.

Få barn.

Åka rollerblades. 

 

Fem saker jag ska göra i helgen:

 

Gå en sväng på stan.

Umgås med min pojkvän.

Äta middag hos Hampus mamma.

Pyssla om/hälsa på pappa.

Laga mat.

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Kul inlägg att läsa! :D

Svar: Roligt att höra!!
Oliwia Eriksson

2015-02-25 @ 08:53:09
URL: http://ewelies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0