Ett bra pass på friskis


Igår var det skola mellan 8-11 och var sen hemma halv 1. Gjorde vid mig och körde sen och handla lite mat och sen vidare till biblioteket och avslutade sen med nästan två timmar på gymmet. Ett riktgt bra konditionspass :) Lyssnade på veckans podd av systrarna knave som jag nu kommit ikapp med så har bara ett avsnitt i veckan :( perfekt och lyssna på det på gymmet. Har ingen ny musik och har inte skaffat en bra lista så är inte jättepepp på min musik men det är fortfarande skönare än att vara utan lurarna på. Denna vecka har alla skolor lov också så det är en hel del yngre på gymmet som ska testa och fnissa om allt, lite störigt. Men ska dra mig till gymmet igen snart när jag bytt om och borstat tänderna. Antar att det inte är så mycket folk där vid 10 tiden. Hoppas ni får en bra fettisdag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0