Onsdag morgon

Hampus cykla till jobb för lite mer än en halvtimme sedan och jag sussar kvar i sängen. Vaknade hur pigg som helst vid 20 över 6 och behövde gå på toaletten men efter det somna jag klart och var så jäkla trött när jag vakna sen igen lite innan 7 när klockan ringde. Haha när man vaknat så pigg är det tecken på att man inte sovit tillräckligt. Hade velat sova mer men jag måste röjja upp här i lägenheten. Soffordet är kaos och skrivbordet lika så där vi ska få upp en stationär dator som jag undrar lite hur det ska gå. Har ju inga hyllor och sånna saker än så vet inte riktigt vart allt ska ta vägen. Bokhyllor behöver vi NU. Har en hel flyttlåda med bara skolgrejer och massa böcker som hade varit skönt att få iordning nu till skolstarten. Garderoben ska jag också fylla upp så allt inte behöver vara i påsar och resväskan. Det är roligt men det tar sin lilla tid! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0