söndag


Vilken fin himmel det var när vi var ute på promenad innan ikväll. Kallt var det dock, fin höst vi fått men idag var jag inte alls sugen på att gå ut. Men har man hund så måste man ju. Har ätit god middag hemma hos mig och nu sitter jag och Hampus och tittar på lyxfällan som vi missat. En kille som går back 90 tusen i månaden.. Finns inga ord ju! Tur jag och Hampus har så lika tankar om ekonomi och sköter oss. Kan inget mer än att längta efter vår eget när man ser lyxfällan och förstår inte hur man hade kunnat leva så som dem i programet. Ska ju bli roligt att ta ansvar för sitt eget och veta var pengarna går, få mer insyn i tex el, försäkringar och andra kostnader som jag inte har koll på nu när jag bor hemma. Snart så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0