Chorizomiddag

Igår lagade vi riktigt god middag, fast måste erkänna att det mest var jag som stod för middagen igår :D hade hittat ett recept via en blogg som hon länka till ICAs veckas middagar. Jag ändrade om lite och hade paprika i istället för zucchini och en chorizo korv som var lite stark från Pär i viken :) godaste korvarna! Så ni vet! Och pasta till det och en créme fraiche med paprika/chili smak. Åh ja gott blev det! Mjölk finns också med i såsen! 


Jag ville ha i broccoli också men Hampus gillar inte det men jag ska testa det med det i också! 

Kommentarer
Postat av: Elin

mums!!

Svar: Det blev såå bra!!
Oliwia Eriksson

2014-10-23 @ 20:41:08
URL: http://niles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0