57-67 questions

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rix Fm i bilen tror jag :)

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Inköpslista till middagen 

59. När var du i kyrkan senast? Kan varit när jag och Hampus var i Berlin i januari. 

                                                                              Berlin! 

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Ett tag var det svenskläraren i 7an men som sluta sen, men insåg efter ett tag sen att hon inte alls var bra. I högstadiet var där ingen lärare som verkligen blev WOW för mig, ett par roliga och bra på vissa sett men tänker man efter har jag haft så mycket bättre lärare under grundskolan! 

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 2 nätter tror jag bara är det längsta, skolläger.


Första dagarna i gymnasiet, jag och Linnea var inte så lämpade för detta.
Slutade någon vecka senare. dock pga andra anledningar!


62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
 Min älskade Hampus på vår dag. Köpte fina rosor och present

63. Vad lyssnar du på just nu? Ljudet från tvn i köket där pappa kollar på något och tystnaden på mitt rum i väntan på att Hampus ska ringa mig när som helst :)

64. Har du varit med i tidningen? Haha vet inte om jag har det faktiskt av en nyhetsanledning, så inte mer än när mamma 2-3 gånger satt in bild på mig när jag var lite och fyllde år ;) 


65. Vad är det konstigaste du ätit? Har fått höra detta många gånger från mamma, pappa och brorsan.. att när vi var utomlands när jag inte var mer än kanske 1,5 - 2 år så satte jag handen i fågelskit och åt det sen.. Ren otur ju att jag skulle äta det, refelx ju på barn när man får något på handen liksom. Sen har jag ätit lite på stearinljusen på matbordet med någon gång när jag var 2-3 år.. knäppt!

66. Vem såg dig naken senast? Pojkvännen 

67. Vad är det för färg på din tandborste? Den hos hampus är vinröd, den i mitt badrum är blå och den på övervåningen är grön. Colorbomb! (Det är okej att ha 3 stycken) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0