Efter ett träningspass


Har idag köpt ett gymkort och ska ta tag i mitt liv.. Eller min kropp! Mår inte bra på den och är inte nöjd så finns inte mer än min egen vilja till att ändra på det, så det gjorde jag! Var så himla skönt att komma tillbaka. Inte förrän man stod där insåg man att det är så skönt och varför gör jag inte det oftare eller varför slutade jag? Mår så mycket bättre efter man rört på sig och nu när de börjar bli kallt har jag svårt att ta mig ut för att röra på mig. Gym är det för mig fram till sommaren! Blev ett pass på 1,5 timme ca med kondition 60 min och 15 min ben och 10 min stretcha. Sitter nu och väntar på bussen som ska ta mig hem och sen ska jag äta soppan på bilden som de delade ut gratis på knutpunkten, kunde inte passat bättre! 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Smarrigt ;)

2014-11-27 @ 12:24:59
URL: http://oslofru.com/
Postat av: MATILDA

Härligt med träning :) Hoppas soppan var god!

Svar: Tyvärr var den inte så god :/
Oliwia Eriksson

2014-11-28 @ 09:44:00
URL: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0