Svea klänning

Bestämde igår att vi skulle ta en tripp till Höganäs idag och titta på Kosta Boda outlett och gå på Lager 157! Lite besviken på lager, men hittade en klänning som var riktigt fin men fanns bara i M och L vilket var way to big, men så går vi runt en stund ett par varv och hittar att den hänger bland andra klänningar, någon som hängt en i S där som antagligen inte ville ha den, men nu så är den min! :D från ett märke som jag faktiskt gillar mycket när jag väl ser grejer från dem Svea! Var inne och dregla på alla fina kosta grejer med, kunde köpt med mig allt! Men även om det var en outlett så är det inte så billigt. Vill så gärna ha de stora rosa läppstiftet i make up serien och här var det 200 kr billigare alltså 799. Men det får bli en annan gång! Snygga är dem i alla fall, har ju det fina läppstiftet!

Körde ner till hamnen i Höganäs med men det blåste så mycket så har nu parkerat oss i fina Helsingborg! 

Smygtitt på klänningen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0