flyter fram

Min sista dag på praktiken hade jag idag och jag bjöd barnen på kakor och lite saft blev det till också, sprudlandes glada! 21 underbara barn som jag kommer sakna, mer än ett år till nästa gång jag ska vara hos dem i 4 veckor, men jag ska självklart dit och hälsa på! Åkte till körskolan direkt efter och hade bästa lektionen någonsin och klarade prov på datorn, mega lyckad dag! Vakna upp med den jag älskar så mycket imorse och lägger mig med mycket avklarat idag och imorgon blir det en lång dag i malmö i följd med belöning som är att vara hela kvällen och spendera natten hos kärleken! Kämpar kämpar med mitt körkort nu och skolan ska jag ta tag i nu efter praktiken.. tiden bara flyger iväg, snart är jag i Kina och svänger runder där, längtar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0