22 mars

Med min nyfunna frihet så tar jag mig vart jag vill ;) Igår blev det en tur till Tegel i Rydebäck för att äta god lunch, körde alltså min första runda dit helt själv i bilen och det var hur skönt som helst! Efter det blev det en sväng till landskrona och köpa en fin odd molly tröja jag fick av mamma ♥ sen snabbt in på city gross och handla lite till tvn igår med hjärtat. Blev en hel del timmars plugg igår men klar blev jag. Lets Dance tittande och en lugn kväll! Idag kom vi upp i ganska bra tid och vid lite över 11 tog vi oss ut på IKEA och åt god mat och handla lite fotoramar, bland annat till älsklings examen papper, stolt flickvän! ♥ En påse med kanelbullar fick följa med hem också som Hampus föreslog och det sluta med att det finns 2 av 6 kvar haha! 6 kanelbullar för 19 kronor, inte illa, ikea kan asså. Parkera bilen i garaget och tittar nu på HIF 1-1 i minut 50.
 
En sväng in på MAT hann vi också och ska äta ryggbiff med sallad, champinjoner och hemagjord bearneisås om det kommer gå men Hampus ska försöka! Har vitlökssmör om det inte går haha. Hoppas ni har en lika underbar dag som mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0