ny vecka


Hampus är ute på vift till 1 tiden kan jag tänka mig och sen ska han klippa sig halv 2.. Vad gör jag? Varit vaken sen 8 och strax innan 9 åkte Hampus och jag har bara ätit lite frukost och förflyttat mig från säng till soffa och soffa till säng igen.. Är trött och haft så ont i halsen igårkväll, inatt var hemskt och nu är det lite lindrigare. Mår bra i övrigt men halsen är störig! Om jag orkar ska jag gå ner till Söderpunkten och hämta en grej på gravyr, annars tar jag kanske bara en tur i stan eller försöker plugga lite fast allt är fast och jag vet att det inte kommer gå bra! Ångesten börjar krypa inom mig som vanligt! Har en chans till i augusti. MEN först blir det en dusch! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0