tillbaka här igen!

Nu har man planerat upp allt plugg och ska nog få detta överstökat denna vecka med! Drar med mig ipaden i sängen innan jag lägger mig och läser ett kapitel, om språk och barn i thailand, inte så dumt tycker jag :) Sen blir det upp tidigt imorgon och vara i stan till 10 då jag äntligen ska få min födelsedagspresent och julklapp från pappa, DATOR & MOBIL :D 
 
Saknat att blogga! Men nu under lovet vill man bara ta det lugnt och det finns inte en lugn stund, nu är det skönt att sätta sig 5-10 min och skriva av sig lite på bloggen :) 
 
Idag var det upp i ganska så god tid, vid 10 och var inne i stan kl 11 och åt frukost med Linnea, Fay & Fiona. Avskedsfrukost för nu i veckan åker alla bort, 2 av dem i 7 veckor och en i 4 månader och lilla jag stannar hemma och pluggar! Nä men jag har det inte så dumt heller, lite jobb, skola, en Berlinresa och Kinaresa planerad så, klagar inte! Kommer sakna er i alla fall! ♥
Snodd bild från linneas instagram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0