Skolan igång

Idag var det första dagen i skolan efter lovet, 8:45-14:30 ganska lång dag och hur trött i huvudet som helst efter, sjukt mycket att ta in och att tänka på! 

Lite dålig uppdatering igen men igår så hade jag fullt upp med annat, bland annat var jag och pappa och fixa min födelsedagspresent och julklapp som bestod av en ny telefon och ny dator :D helt underbart nu! Min fina Asus dator lever livet och har blivit hemmastadd, ska bara ladda ner lite grejer på den och fixa Word etc sen är den perfekt och klar för användning! Min fina iPhone5s sitter som klistrad i min hand och är verkligen den jag behövde :D Valde den i vit med guld, hur snygg som helst och ett superfint glitterskal till. Åh så glad jag är! Fin fina presenter! Love! 

Nu ska jag sova för att orka med 3 timmar i skolan imorgon. Godnatt! 

Liten rolig artikel som någon på jobb hade klippt ut haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0