hör av mig då och då

Det var ju ett tag sedan... :D
 
Vaknade upp hos pojken min idag och åt en supergod frukost som bestod av bananpannkakor med bär och kesella och ostbullar, skulle dra mig ner till körskolan och påbörja ett prov men i det där vädret och med tanke på vad klockan var så strunta jag i det, lite smått ångest nu men de löser sig :) Satt länge och åt och sen vid halv 2 tiden drog vi oss bort mot olympiahallen och spelade badminton i en timme, sjukt roligt! Mysigt att göra något annat med tillsammans, och det är nog något som kommer göras om, bra träning! :) 
 
Åkte hem vid 5 tiden och ätit en god middag och öppnat två föresenade julklappar som var 3 fat, som jag redan hade 3 av så har 6 stycken nu, superfina & har muggar till dem med :) Fick även 2 små värmeljusstakar från George Jensen, stilrena och supersnygga så de står på rummet nu och lyser så fint. 
 
Klockan står på 5:30 och efter morgondagens skoldag så är det nästan helg, bara en fredag med jobb 10-18 men det ska bli roligt i vår nya lokal på Drottninggatan 15, kom in till oss på Juvel & Design :D Godnatt!
Äntligen kommit igång lite med träningen, tog mig ett pass igår med på friskis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0