love is in the air

I fredags så blev det jobb 12-18 i vår nya fina butik såklart, inventerade heeeela dagen men sånt som också måste göras! Åt sen en mysig middag med Hampus och det blev tacos och skönt nog blev jag inte så jobbigt mätt som man brukar bli haha :) Kanske bara för jag hade ätit en fralla kl 3, under dagen. 
 
Igår drog vi oss mot Ikea och fynda lite hem grejer och åt lunch där, myspys! Man blir ju inte alls sugen på att flytta ännu mer när man går och ser alla fina kök och sovrum bland annat. Tog en sväng in på väla med såklart, när man ändå är där ute, behövde nya jean så ett stopp på JC var nödvändigt ändå! Låna hem 2 par så ska testa mer sen och se vilka det blir :) Leta även efter någon tröja eller skjorta och slutade med att två supersnygga skjortor fick följa med mig hem och som tur hitta vi båda i min storlek, eller tur och tur, blev ju dyrare men nöjd är jag för det, magiskt snygga :D Bästa var ju att Hampus hitta den ena! ♥
 
Åkte hem och var ganska sega! Och visste inte vad vi skulle äta och vela runder hur länge som helst, efter ett argt besök på hem köp och lite tjabb så blev det pasta och kyckling och massa annat. Gott var det och vi behövde få i oss mat haha annars hade säkert tredjevärldskriget startat i vem som klantar sig mest eller som gnäller mest :D 
 
Såg filmen Last Vegas och gjorde ansiktsmask och mös kvällen lång innan huvudet träffa kudden 2:30, vilket resulterade till att vi sov till kl 13:00 idag! Ibland får det vara så :D 
Sitter på Hampus dator så har bara några bilder från nyår här ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0