Träning & Holy sallad!

Igår var jag och Hampus uppe tidigt. (Tidigt för att vara lördag!). Promenerade ner till stan så vi stod i kö när kicks öppna klockan 10:00 och köpte en parfym som jag ville ha, på halva priset. En Ralph lauren, inte fel :) Sen gick vi direkt till gymmet och jag bjöd med Hampus på mitt gym och vi tränade rygg och ben. Så idag känns det rejält i rygg och armar, inte så tränad i armarna så de tog stryk med haha ;) Blev ingen konditionsträning alls, vilket jag annars älskar. Men Hampus visar mig lite mer vid maskinerna så jag kan träna det utan honom med. Sen gick vi till Holy Greens och köpte den godaste salladen jag någonsin har ätit! En Holy Ceasar med svart råris och picklad rödlök och sen de klassiska grejerna i. Mums!! Den rekommenderas starkt! Nu finns bara Holy Greens i hbg (tror jag) men ni får ta er dit! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0