Redovisning + promenix


Idag har en redovisning stått på schemat i skolan. Engelska denna gång och vi gjorde vars en lesson plan utifrån en bok vi hade valt i gruppen, vi var först ut och det gick nog riktigt bra faktiskt :) tydligt, lagom och bra flyt :) sen satt vi kvar till 12 och lyssna på alla andra. Var hemma klockan 1 och åkte sen med mamma till stan och handla lite blommor och thaimat som vi ska äta ikväll :) Hampus och pappa ska på julbord med jobb så jag och mamma orka inte laga mat så lyxa till det med god thai från thai takeaway från Helsingborg, mums! Åkte hem och jag tog en promenad med min lilla vovve i kylan. Tog som tur på mig dunjackan, tjock halsduk och min fina goa mössa jag fick av Hampus i födelsedagspresent. Moncler som jag har suktat efter så länge, den är magisk och han är lila magisk som gav mig den i present! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0