Julklappar



Denna tröja gav jag till Hampus i julklapp. Tycker den är så sjukt snygg och jag som älskar kabelstickade kunde inte motstå, färgen är underbar med! Och den passa perfekt :D gav också honom en almanacka till 2015, med bilder på oss från detta året och allt roligt vi gjort. Den hänger nu på väggen vid skrivbordet! 


& detta fick jag av Hampus i julklapp!! Om 105 dagar så åker vi till Berlin igen och myser en helg där :D fick två nätter på ett 5-stjärniga hotell där han har bokat en suite på 58 kvm!! Helt fantastiskt. Har pratat så länge om att åka dit igen och på våren för att se lite mer av stan och kunna sitta på uteserveringar och så, så fin present! Jag längtar!

Kommentarer
Postat av: sofia

åh gud! skulle också vilja fara till berlin!

Svar: Jättefin stad :)
Oliwia Eriksson

2014-12-26 @ 22:21:35
URL: http://www.sofiiaeklund.forme.se
Postat av: Cissi

Rolig julklapp :)

2014-12-30 @ 14:04:26
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0