shopping

Igår morse så åkte vi först på marknad, hitta dock ingen parkering så Hampus lämna av mig så sprang jag snabbt in bland allt folk och köpte det jag viste jag skulle ha, nämligen dessa:


Världens skönaste byxor! 
Köpte lite frukt och blommor med och ett par byxor till mamma. Sen körde vi och handla mat och fick hur mycket som helst för 53€, hade gått på 1500kr hemma! Åkte sen hem och lämna maten i lägenheten innan vi åkte iväg igen till köpcentrat. Fick med mig denna nyinkomna hösttröja från Zara:
Älskar den! Och extremt skön och blir perfekt i skolan till höst och vinter för där är så kallt! Hampus shoppa också, ett par sjukt snygga skor! Sen åkte vi till svensken och åt lunch, lassange för mig och köttbullar till mitt hjärta! Dela på en flaska rött och vars en cheesecake till efterrätt. Allt detta för 20 € haha, fina priser här i Spanien! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0