in sweden

Igår var det fullt upp. Klockan ringde vid 06:30 och vi drog oss till flygplatsen lite innan 8. Lämnade bilen och tyckte vi var tidiga så vi kunde ta det lugnt på flygplatsen men icke, var sjukt lång kö till incheckningen och de hade inte ens öppnat diskarna... Stod där 50 min innan vi kom vidare. Var så mycket människor överallt och vi skulle äta något men flera meter långa köer över allt så vi testa gå till loungen trots det bara var jag som hade kort där. Kunde som tur ta med en gäst så vi satt där ca 30 min och drack och åt lite snabbt innan vi skulle på planet. Resan hem var inte så rolig då det var så varmt på planet, aldrig varit med om varmt så det stör en på ett plan. Det brukar alltid vara svalt! Så sov kanske knappt 1 timme av 3, sen ville man bara av och myrorna kröp i benen. 

Hämta vårt bagage och drog oss sen hem. Lyckades hamna i kö för det varit en bilolycka så vi stod helt stilla på motorvägen efter Lund i 30 min och rulla sakta sakta i 15 min så blev sena hem. Så typiskt! Körde till hbg sen till mig och hann duscha snabbt innan vi drog vidare på middag hos Hampus syster! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0