en tisdag


En bild som får stå för dagens kläder, svart och leopard, converse och min älskade mbmj. Facelook = no makeup. 

Imorse var det riktigt kasst väder så vi ville att de skulle va så hela dagens så man hade en anledning att stanna kvar i sängen. Men efter vi ätit lite lunch vid klockan 1 så gjorde vi vid oss och gick ner till stan. Gick hem till Hampus pappa och scanna lite jobbgrejer sen en sväng till h&m och jag köpte ett nagelack till, blev kär i det gula så blev ett i korall. Sen tog vi oss till väla för att kolla om de fanns kalsonger till hjärtat men inte i hans storlek. Gick en sväng och jag fick med mig svampar till ansiktet för att använda till foundation. 

Placera oss på Ikea sen för middag, köttbullarna där, mellanportion för 39 kr är inte så dumt. Gott och servetter följde också med hem. En sväng in på Coop extra också och köpte 3 Ramlösa för 25, nya favoriterna är helt klart Mango!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0