cozy


Somnade inte förrän efter 2.. Gick upp halv 11 och åt frukost och duscha och fixa lite på datorn och slappa runt här hemma. Innerst inne är jag väldigt väldigt stressad men har på något sätt lyckats lägga undan det där inne och hoppas på att livet kommer lösa sig ändå. Har en tenta imorgon som jag missa i våras men oj så dålig jag är att ta tag i plugget nu på sommaren när jag bara vill vila upp mig inför andra året på högskolan. Om jag inte klarar den denna gång så är det till våren tror jag nästa tillfälle. Det finns alltså alltid fler tillfällen och jag har 3 år kvar att plugga så jag har tid på mig till jag tar min examen :) så tänker jag och det gör mig lugn på något sätt. Matematik är det i och det är verkligen min svaghet. Är så korkad. Ser inga lösningar i matematik. Ointressant med och oanvändbart i den nivån :) 

Ska plocka ner min resväska från vinden nu och packa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0