tisdag onsdag

Här sitter jag i min säng i underkläder efter en härlig dusch och Hampus kommer om 20 min ca för att hämta mig, om jag kommer vara klar till då? Tveksam, men det gör inget :D Vi ska in till stan, äta något litet till lunch och kanske ta en promnad, ska jag föreslå i alla fall, sen laga middag som vi kom fram igår till att det skulle vara stuvad makaroner och köttbullar, mumma! Sen titta tv och ha mitt i vckan mys som man uppskattar till 1000! 
 
Imorgon blir det att ta hand om min kropp, kl 11:00 fotvård som jag längtat så efter! Måste ha detklart innan vi åker till Kina och ska gå mycket :) Sen vid 5-6 blir det massage på Electa med Fay ♥ och sen äter vi middag någonstanns, vardagslyx!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Kika gärna in i min blogg, ställ frågor också så det blir lite mer "fart" i bloggen! :) (http://miniwiini.blogg.se/)

P.S För er som vill vara med i en veckans blogg tävling, kolla inlägget "Fototävling + bloggtävling" som jag skrev igår! :)

2014-04-01 @ 12:31:15
URL: http://miniwiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0