Vilka länder har du varit i?

Rest en hel del i mitt liv och det är jag evigt tacksam för, älskar verkligen det! Både att komma tillbaka till favorit platserna och även att se nya delar av världen! Favoriten är ju absolut vår fina lägenhet i Spanien, mitt underbara paradis. Som vi för övrigt egentligen skulle vara i nu men blev ändrat så sticker om ett par veckor istället :) En annan favorit är också Thailand, underbart land, fina stränder, härliga människor, god mat och underbart klimat. & London är också på min topp 3 lista. Bästa shoppingstade ever som man bara måste uppleva någon gång i livet! 
          
          
Sverige
Danmark
Norge
Tyskland
Polen
Schweiz

Frankrike
England
Spanien
Portugal
Turkiet
Thailand
USA

Kommentarer
Postat av: Julia

Har tyvärr inte råd med det men ett bra tips för framtiden

Svar: Sparar du så kan du allt köpa det, lägg undan någon hundralapp i månaden och sträva. Du får väl både lön och de ca 2,800 kr i månaden?
Oliwia Eriksson

2013-09-25 @ 22:28:09
URL: http://mylifeasj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0