"ledig"

Idag har jag varit "ledig" som jag kallar det, fast man egentligen ska plugga 8 timmar om dagen, men en del geografiläsning har det blivit, men 8 timmar kan jag väl erkänna att det inte blev ;) Sov däremot 11 timmar vilket var så sjukt skönt, sovit 6 timmar mån, tis och ons så behövde en paus, kom lägligt denna torsdag! Imorgon blir det 12-16 så det ska gå det med :) 
 
Idag har jag även övningskört en runda med mamma och nu går det så mycket bättre! har också lagat middag och det blev tacos :) längesen så det var sjukt gott! In i duschen nu och sen tv och fortsätta läsa lite, trött redan nu, förstår inte hur trött jag kan vara, jag som inte la mig innan 1-2 på natten innan skolan börja och nu är jag riktigt trött vid 10. Inte fel dock! 
Inte så längedsen man var såhär liten och nu har man börjat högskolan. Vart tar tiden vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0