BADA 8 SEPTEMBER

haha han skriva en sida sen fastna jag här igen ;) så nu kan jag lika bra berätta om helgen! 
 
Igår börja jag med 3 timmars jobb som gick super, sålde som smöret (säger man väl?) nöjd personal och nöjda kunder! Älskar det! Sen åkte jag mamma och pappad direkt till Blekinge till moster och kusiner för släktträff, som var hur mysig som helst, en sväng ner till vattnet med piknik, lite frågesport, sen tillbaka och åt god middag och sen prat hela kvällen lång och vid 2 somnade vi alla. & idag var det planerat att ta ett morgondopp och det var verkligen morgon för 08:45 klev jag ur sängen och en halvtimme senare låg man i havet som det var 12 grader i! Okej det var ett riktigt snabbdopp men nu kan jag iallafall säga att jag badade i havet i september månad 2013, inte illa. Sen blev det en långfrukost i den underbara solen, helt fantastiskt högsommar väder den 8 september, snälla snälla nu kan detta hålla i lite till så det sen blir en mild höst och vinter kommer lagom till jul och stannar lagom 2-3 månader kanske och en fin vår! 
 
« nu återgår jag till mina floder, sjöar och försurningar! »
Bilder kommer imorgon eller kanske till och med ikväl!
bad (i pool) kanarieöarna 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0