24 september

Idag blev det en sväng ner till Malmö på 2 timmar ca och bara en massa snack om den verksamhets förlagda utbildningen (VFU) ((praktik)) som jag för övrigt har fått på Alléskolan i Landskrona, efter lite googling så vet jag nu i alla fall vart den ligger. Har verkligen noll koll på Landskrona, har ingen anknytning dit över huvudtaget (typ) och inget stad jag åker till. Bara 1-3 ggr om året då det är till tandläkaren eller frisören, räcker ;) men det kommer säkert bli super bra, possitivt i alla fall är att jag inte behöver pendla till Malmö de veckorna! 
 
Lite plugg har det blivit idag och blivit liiite klokare på tentan men imorgon ska jag verkligen sitta hela dagen och även torsdag om jag inte blir klar imorgon då :) Nu mitt kära MTV som jag nästa tittar på varje kväll! 
Här får ni en Instagram bild från en promenad med vovven 1-2 veckor sen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0