söndag

Allt är så himla perfekt! ♥
 
Haft en supermysig kväll i stan med mamma, pappa och Hanna och Tindra. Vi åt på vår stammis kinarestaurang och sen gick vi tjejer på marknaden ett bra dag, Tindra fick med sig ett armband och en ny skolväska hem och jag hitta en fin drömfångare jag ska ha på rummet här nere! Lite löjliga blev vi av oss också så vi köpte sockervadd inne på tivolit och gick runder där och var skrattglada allihopa, så otroligt fina dem är! Vi åkte hem och spelade lite kort och mös på balkongen och jag drog mig hem sen och avsluta kvällen med min fina vid datorn och ska se ett avsnitt av en serie nu innan jag ska sova. God natt på er! Imorgon blir det nattduksbordsletning, stranden och plugg!
Dålig kvalité, men söta är dem ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0