onsdag i oktober

Produktiv dag i skolan/på centralen med gruppen? Ja det kan ju diskuteras haha blir ju så mycket annat att prata om! Men imorgon blir det skärpning på det :) Efter skolan åkte jag hem och käka och sen in till stan på körlektion som gick ok, läraren tyckte det nog gick bättre än mig, bättre på det hållet iaf men var inte så nöjd med den sista kvarten... Åkte sen med mamma till ekeby möbler och kolla bord och stolar till spanien men det blev inget och sen körde jag hem därifrån, riktigt bra runda med landsväg, så mycket körning idag, vilket är bra! 
 
Blev lite slöande när jag kom hem men sen lyckats ändå göra något, planerat de kommande veckorna med skolarbete och körlektion och lyckats klämma in ett träningspass som jag hoppas är ett startskott på nya vanor, måste börja träna som jag gjorde innan, mådde så perfekt då och var på väg att bli nöjd med kroppen, dock så har jag slutat äta en massa skit så 2 kg på 2 veckor är borta, lyckorus!! Ska hålla detta och börja träna, bara det blir 1 gång i veckan nu i början så är jag nöjd, med allt i skolan också så blir det svårt att få ihop allt, men målet är ju 2-3 gånger i veckan och sen en hel del promenader hemma så hade det varit perfekt! :) har också rensat min plånbok, jävla massa kvitton i den, kunde inte fatta att allt fått plats.. hur lyckas man samla på sig så mycket i plånboken? Nu slappnar jag av som varje kväll, telefonen är min bästa vän och duschen skulle jag besökt nu men eftersom det är sovmorgon (börjar 10:30) imorgon så är jag så lat så jag tar det när jag vaknat så man piggnar till :D 
 
Långa inlägget här, var ett tag sen, det får ni stå ut med!

Kommentarer
Postat av: Carolina - Stall Assla

Vilket fint rum du har! Håller faktiskt på att göra om i mitt lite och hoppas på ett bra resultat!

Svar: Tack så mycket! :) så roligt att fixa om sitt rum!
Oliwia Eriksson

2013-10-09 @ 22:22:05
URL: http://asslatjejerna.se
Postat av: ellinor sjöberg - vild brud med ett fotografiskt öga

sv; Varmt tack för din kommentar :D

2013-10-11 @ 22:34:59
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0