hola

Befinner mig just nu i mitt paradis, dock långt ifrån min prins där hemma. Det är ett helt fantastiskt väder, när vi landa kl 23:20 var det 24 grader ute, TJUGOFYRA!! Galet, och idag har det legat mellan 26-28 grader och självklart passa jag på att ligga på stranden en stund efter lunch och ett dopp i havet var tvunget, ca 22 grader var det där, lyx!
 
Var ett tag sen jag skrev ordentligt här märker jag, men haft mycket med skola och annat denna vecka, allt ska bli klart innan man åker iväg och man ska gå igenom så mycket underbart för att bara behöva längta hem sen när man väl är här, lite tråkigt men underbart att man har något där hemma sen!
 
Denna semestern kommer bestå av plugg och relax! Sitter liksom hellre här nere och pluggar, även skall jag göra om mitt rum och det påbörjades redan imorse när vi slängde ut min säng, som har varit med om mycket!! Var nästan lite känsligt, så länge som den har varit här haha ja typ 15 år!! Allt från fyllehistorier med tjejerna till filmmys och glädjetårar! Nu har jag en ny säng, som jag ska inviga natten i, känns ok än så länge haha! Nu ordbajsar jag jättemycket och ska sluta och sätta igång ett avsnitt Geordie Shore istället, god natt! ♥

Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson

Är sjukligt avundsjuk! :D Här i Norra Norrland har det blivit full vinter och -5 grader! :D

2013-10-27 @ 00:47:43
URL: http://photoframe.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0