fredag

lyckas alltid vara klar ett bra tag innan jag ska åka, vilket är bra, bättre det än tvärt om!! men.. har någon tendens till att alltid må illa och dåligt när jag sitter och nästan bara väntar på att tiden ska gå.. gillar inte känslan så det perfekt är att vara klar 15 minuter innan och inte 35 minuter innan.. vilket problem haha, som man gnäller mycket på små saker när det finns så mycket större problem och viktigare saker att lägga sin tid på och gnälla över! 
 
Thaimat blir det ikväll och jag är gaaanska hungrig, puss på er! ♥
Har glömt och visa min nya fina väska på första bilden! Kommer bättre bilder på den en dag! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Är du ett fan av den amerikanska sångaren och skådespelaren Demi Lovato? Då kanske du skulle tycka om min nystartade blogg om henne! Där hittar du all information och dom senaste nyheterna, du hittar bloggen på: http://demilovatosweden.webblogg.se/

Ha en fortast trevlig dag! :)

2013-10-11 @ 22:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0