tisdagen

Igår var bästa tisdagen på länge, roligt besök på skolan och träffa alla barnen sen möte på banken och löste en del, sen körlektion som gick galant med stadskörning :) Handla middag på OJ sen och åkte hem till H och lagade middag till honom! ♥ Har för övrigt aldrig någonsin ätit så mycket tacos och det fanns inte så mycket som en majsbit kvar när vi var klara haha. Fotbollen var också på och hoppet om vinst fanns i 5 minuter.. innan man nästan stängde tvn för de var kört. Vakna 6 imorse men somna om igen efter 7 till runt 10 tiden när pappa kom och hämta mig, skulle åkt och kollar på klänning sen men affären hade inte öppet, så åkte hem och åt lunch med mamma pappa och pappas syskon för att fira farmor som skulle fyllt 101 år idag. Lite plugg har jag försökt få gjort men varit så segt, så ska läsa när jag gått och lagt mig eller när jag tagit en lång dusch :)
 
Lång dag i skolan imorgon och 4 timmars håla, men efter det blir det middag med tjejerna, är ju ledig på fredag så ett glas vin eller två gör inget då!
Godaste drickan som jag bara hittar i Thailand...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0