lycklig

Min söndag och måndagkväll och natten har varit helt perfekta, sovit 3 timmar i natt för det fanns tydligen miljontals saker att prata om, värt vart enda minut av trötthet! ♥ Tog tåget direkt från stan till skolan och var där 5-6 timmar något och skrev på vårt arbete vi gör i par :) kom en bra bit! Kom hem vid halv 5 och åt middag och sen satte jag mig i ett varmt bad, behövdes! Speciellt nu när förkylningar, halsont, trötthet och kylan kommer.. bara jag inte blir sjuk. nu ska jag läsa i min bok "svenskundervisning i grundskolan" sen sova senast 21:15! Hinna prata i telefon med kärleken ska jag också en stund, godnatt på er, för min klockan ringer 05:30..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0