jeans

I förmiddags så blev det en sväng till köpcentrat och jag köpte jeansskjortan på bilden som jag spanat in ett par gånger när jag gått förbi innan, nu köpte jag den! Riktigt nöjd, tycker det är supersnyggt! Åt lite lunch på svensken sen som vanligt och sen ett par timmar i lägenheten med packning, läsning, solning och lite sömn! Fick 5-6 timmar sömn inatt då jag vakna kl 3 av en spindel på mig och sen låg jag och smsa i 2 timmar till haha, så dumt men kan vara värt det ibland :) Åkte in till stan sen och jag fick gjort om min älskade fläta och köpte ett fint armband och åt supergott på kinarestaurang :) Denna hösten är nu över här nere och hat varit helt fantastisk! Badat två gånger i havet och legat flera dagar på stranden! Vi ses snart igen, mitt andra hem! Ska dock bli lite skönt att komma hem, slipper man sakna fina så mycket! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0