fjärilar i magen

Min födelsedag i onsdags var fantastisk och firandet igår med släkten var hur bra som helst, jättemysigt med familj och vänner! Fått så mycket fint! I fredags var det typ av tenta i skolan eller i Arlöv som gick jättebra :D underbart jobbat tjejer! Nu är denna kurs över och imorgon så börjar svenska kursen :)
 
Idag är det farsdag, och det blev en stor frukost med mamma och pappa imorse och med presenter, hade köpt fin choklad och en parfym till pappa :) Sen eftersom jag inte träffat Hampus något i helgen innan så åkte jag till honom redan vid halv 11 tiden och var där till halv 5 innan vi skulle äta middag hemma, mös framför tvn ett par timmar och såg Grown ups 2, ganska bra, rolig i alla fall, men ettan är nog bättre :) 
 
Imorgon blir det skola 8-12 sen hem och träffa bästa Anna som är hemma :D och sen sova hos världens finaste i stan ♥ starkt tummen upp för att vara ledig på tisdag och kunna sova tillsammans mitt i veckan! ♥

Kommentarer
Postat av: Mathias&Rebecca

Vad roligt att du fick en härlig födelsedag! :) Ha en underbar kväll! :)

Svar: Tack så mycket, detsamma! :)
Oliwia Eriksson

2013-11-10 @ 19:47:58
URL: http://twoplusone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0