ledig dag

Idag har jag varit ledig, riktigt skönt och gjort en del ärenden med mamma i stan och fixat klart allt det sista till balen och studenten på kläd delen. Övningskört en hel del idag har jag med gjort och automatväxladbil är något jag kommer ha resten av mitt liv, manuellt är största skämtet någonsin, usch vilket extra jobb. varför ha det?
 
Vaknade hos Linus imorse vid 7 så det blev en tidig morgon trots att ja va ledig men det var nästan bara lite skönt :) har nu fixat klart det sista till uppläsningen av min novell i skolan imorgon, alla i klassen har skrivit en novell om klassfesten 2033 så ska ha frukost och novellläsningar i skolan imorgon. Hoppas dagen går fort så man slipper det snabbt. Sista riktigta enligt schemat skoldag imorgon så jag kan inget mer än att glädjas till att det snart är slut! Även ledig på fredag = glädje!
 
Har blivit beroende av sims spelet på ipaden med så ska krypa ner i sängen nu och spela det! Hörs!
Mys i parken med Linus! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0