HIF

Kl 15:57 tar jag bussen in till stan och går och käkar på Telegrafen med nästan hela klassen & sen drar vi oss vidare för att se på HIF när de möter Elfsborg! 10 % på hela menyn på Telegrafen till dem som uppvisar HIFbiljett eller säsongskort till dagens match, även erbjudande på mat på Pub Norrbro och The Headless Swan vid uppvisning av biljett/säsongskort. Har precis målat naglarna och snart ska jag fixa till det sista så jag ser någerlunga normal ut efter min promenad med hunden då jag blev för varm i min tjocktröja! Vädret är lite konstigt idag men hoppas värmen håller i sig. Har också hunnit övningsköra en sväng med mamma och pluggat till mitt sista prov i gymnasiet någonsin imorgon som är muntliga nationella i danska! Nu är det fan snart över!!!! Vi hörs!
 

Kommentarer
Postat av: liborius

kul:D

2013-05-20 @ 17:14:24
URL: http://liborius.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0