hatar det

Nu är droppen verkligen nådd på min gräns, jag vill bara försvinna från denna jävla vardagen och gå ut för sista gången någonsin från de äckliga dörrarna på skolan. Vända mig om och bajsa på skiten och aldrig mer komma tillbaka är det jag kommer göra. Usch så jävla mycket ångest jag har för att gå dit, hatar det så jävla mycket, ingen människa i världen förstår hur mycket hat man har kunnat ha på 3 år. Hemskt att man mår såhär! Trodde inte man kunde hata något så mycket, hela gymnasiet kan dra åt helvete säger jag bara, sämsta 3 åren i skolans tid någonsin! Usch så fruktansvärt fel det kunde bli! Ångesten har alltid funnits här i 3 år men nu är det bara få millimeter kvar på stubinen och tur som fan att det kommer nu mot slutet då jag hade gått in i väggen om det hände för ett halvår sen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0