stress och sånt

Nu har jag snart skrivit 9 sidor på mitt reslutat i projektarbetet och layouten har jag haft ett jävla jobb med, det ville verkligen itne som jag ville och framsidan är en typ av katastrof men den information som ska vara med är där och en liten bild på butiken fick också plats och skolstadenslogga, vad mer kan gå fel? Klagar han på det kan det inte finns mycket mer i arbetet att klaga på haha, så hoppas han bortser från det och älskar den! :D Har suttit här vid stora stenbordet i finrummet sedan kl 1. Ganska bekväm sttol men min rygg börjar jag känna av lite, så funderar på att ta en bensträckare och ta lite mer dricka, nyligen blev det ett glas oboy, saften är slut så får väl bli vatten nu, behöver dock något sött för att få upp mina ögon och humöret lite. Inget godis hemma förutom choklad men det hjälper inget... hm.. vad gör man? Hade verkligen behövt en enegirdryck, har alltid varit emot det och aldrig druckit en red bull (smakat ofc) men nu i dessa lägen så förstår jag verkligen folk som tar en för att bli piggare, tankern slog mig precis att pappa nog har köpt en red bull för ett tag sen som står i garaget! VI HÖRS! 

Kommentarer
Postat av: anniepiie

jag gillar inte heller energidrycker,men man kanske skulle testa om ett liknande tillfälle uppkommer! ;) hehe kram

2013-03-20 @ 19:41:53
URL: http://anniepiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0