orkar inte

Åh vad jag hade behövt plugga nu men vill verkligen inte och orkar inte, och orkar jag inte blir arbetet bara skit och imorgon är jag ju helt enkelt tvungen att göra det eftersom det ska vara inne på fredag innan 11, så.. jag kan ju alltid hoppas på att få ett litet ryck om en timme eller två :) Blev ingen promenad när jag kom hem men är ganska sugen nu men behöver verkligen ta ett bad och göra v mig och smörja in mig så jag inte fjällar av min fina färg och håret är kaos så först det! (ännu mer sugen på att se twilight dock, så det gör vi efter badet :D)

Kommentarer
Postat av: felicia

Sv: okej Nice :D

2013-03-06 @ 16:57:42
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0