dålig med kameran

Har varit riktigt dålig på att ta bilder denna gång, men har haft så mycket för oss och sen typ gjort samma saker varje dag och har visat samma fina bilder på poolen och hus, stranden och restaurang osv många gånger så ja, denna gång orkade jag inte släpa runder på kameran. + att minneskortet är fullt.
 
Målat naglarna nu och packat väskan 90 % färdig så nu njuter jag sista tiden, ska nog sätta på en bra film och mysa in mig i filten i fåtöljen som är magisk!
Två bilder från min instagram fick det bli, följ mig @Oliiwiaa

Kommentarer
Postat av: Olivia

Vad har du för kamera? svara gärna i en kommentar, kram på dig!

2013-03-28 @ 17:43:11
URL: http://oliviadehlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0