smile

Linus åkte precis hem och jag skulle träna men de bygger om på gymmet så det är trångt som packade sillar (va de beskriver typ) så tar en lång promenad med Cloe och tar mig ut och joggar sen istället :) och ska övningsköra så jag får det gjort lite innan nästa lektion. Ska även till Anna ikväll och gratta henne till studenten och om 1 timme kommer broder hit och käkar lunch med oss så det blir en fullspäckad dag! Vädret är fint, men synd att det blåser, men ska icke klaga. Vi har haft en fin sommar änsålänge! kramisar

Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh vilken fin header, hur har du gjort den? :)

Svar: Tack! Kan faktiskt inte minnas hur jag gjorde min header :/ läste på en fotoblogg för 1 år sedan nu och gjorde denna header och har inte bytat sedan dess för jag inte vet hur man gör igen :(
Oliwia Eriksson

2013-06-15 @ 16:51:30
URL: http://nittiofyra.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0