vi är hemma

kl 04:30 steg vi upp och 10:00 landade planet och vi var hemma i Sverige igen! Efter 2 underbara veckor i paradiset och med min bästa pojkvän och päronen så ville jag verkligen inte åka hem! Ett par dagar eller 1 vecka till hade varit perfekt! Men nu när man väl är hemma får jag hoppas att vädret blir bra och att jag får ta tag i min träning, körningen och jobb och njuta också och ha super med mina vänner! 
 
Än så har jag bara segat framför datorn och tvn och packat upp väskan.. efter 4-5 timmars sömn så är jag ganska mör, blir lite film och mat sen och ta det lugnt heeela dagen!
Lite massage för 90 kr hade inte varit fel nu, en dag var jag riktigt sugen på det och unna mig de och lite molning och svalare var det så helt perfekt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0