måndagen

DAGEN
Somna inte förrän vid 3 inatt, satt i fåtöljen och såg en intressant film och blev inte lika trött som när man ligger i sängen så spela lite på ipaden och titta ett avsnitt sex and the city och tiden gick, men tillslut fick jag sova allt! Satte klockan på 10:15 men snooza lite och bestämmde sen att jag inte skulle gå upp förrän 12. 12:15 gick jag upp ur sängen, blev väldigt sent idag! Vädret var ganska hyffsat då men mulnade på bara någon timme efter. Vid 3 åkte jag och mamma in till stan och hon fick  med sig en blus från Cirkus, jag hitta inget jag fastna vid där inne :/ så jag unna mig en ny uppsättning av Body shops grejer, köpe blåbär för någon vecka sen så nu blev det papaya, älskar deras dofter! Och det var ett superbra pris så tänkte jag skulle passa på! 

Pojken min är här, vi har ätit middag, för ett par timmar sedan då. Men nu blev vi lite sugna på något så jag ska göra en liten fruktsallad med banan, melon och vindruvor!

Kommentarer
Postat av: liborius

gott med fruktsallad:)

Vill inte vara jobbig men betyder så otroligt mycket om du la en röst på min Håkanbild (nliborius) innan midnatt här: http://vagabond.com/Wayoutwest/#home
puss fina:*

Svar: Riktigt gott!Ja men självklart gör jag det! :)
Oliwia Eriksson

2013-07-30 @ 09:54:20
URL: http://liborius.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0