Hola

Igår blev det några timmar på stranden och sen middag bara jag och Linus på Uno på stranden bredvid, godaste pastan och pizzan i stan! Gick vidare senare och tog en mojito vid tivolit, spela lite air hockey, gick på marknaden och mös och sen vidare hem och var ute lite på 222 och var hemma vid 1. Utestället här har blivit sämre och även dyrare, loungen på övre plan är stängd och chillplatsen på andra sidan även så. Traaadigt måste jag säga :/ så var inte ute länge igår.

Idag blev det också ett par timmar på stranden och även ikväll ska jag och Linus äta själva då mamma och pappa ska på en annan restaurang som jag inte alls tycker är värt pengarna men som de går dit med några andra så jag och Linus skippa det :) Vi ska äta mycket godare nere vid vår strand på Ibiza, spansk restaurang med all tapas du kan tänka dig och vi har spanat in oss på revben som ser enormt goda ut och som alla säger är goda! och lite kycklingvingar som är toppen där blir det också! Spanjorerna kan!
från i förrgår, frozen yogurt, mums!

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - Where blog meets magazine!

mums! :D

sv: varsågod :)

2013-07-07 @ 10:37:39
URL: http://adaras.se
Postat av: ida|foto

lite sent svar men safe haven är min favortit film :)

2013-07-07 @ 19:24:37
URL: http://iidas.webblogg.se
Postat av: Celin & Malin ★

Hej!
Nu är veckans blogg avslutad.
Kika in och se om det var du som vann eller delta i nästa omgång!
Lycka till! :)

2013-07-07 @ 21:59:44
URL: http://celinochmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0